Strona główna » Regulamin klubów Cube Fitness
Regulamin CUBE SQUASH&FITNESS
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (dalej: ” Regulamin”) określa zasady korzystania z Klubu Cube Squash & Fitness, położonego w Lublinie przy ul. Mackiewicza 7 (dalej ” Klub”), prowadzonego przez Jakuba Zielińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MIND CONSULTING JAKUB ZIELIŃSKI, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr 57534, NIP:9461807047, REGON: 431208540,
Z usług Klubu korzystać mogą osoby pełnoletnie, mające pełną zdolność do czynności prawnych. Za pisemną zgodą ustawowego przedstawiciela(podpisywaną osobiście w klubie) z usług Klubu może korzystać osoba, która ukończyła 15 rok życia. Osoby poniżej 15 roku życia mogą korzystać z usług Klubu wyłącznie pod opieką ustawowego przedstawiciela i pod jego bezpośrednim nadzorem. Na siłownię mogą uczęszczać wyłącznie osoby, które ukończyły 12 lat. Z sauny korzystać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych w zakresie przebywania w wysokich temperaturach. Korzystający z usług Klubu zwani będą dalej Klientami.
Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy pomiędzy Klientem a Klubem, przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne (imię, nazwisko, numer PESEL lub datę urodzenia) w celu realizacji umowy.
Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy z podmiotem zewnętrznym na podstawie kart (Multisport, Benefit, OK System i inne), przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne (imię, nazwisko,) w celu rejestracji jako Klient oraz w celu realizacji postanowień umowy zawartej przez Klub z ww. podmiotem zewnętrznym.
Klub otwarty jest dla Klientów w godzinach wskazanych w siedzibie Klubu, oraz na stronie Internetowej www.cubeclub.pl. Jednocześnie Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia Klubu. Stosowna informacja zamieszczana będzie w siedzibie Klubu i na stronie Internetowej.
Korzystanie z usług Klubu odbywa się na podstawie:
a. abonamentu (dalej: ” Abonament”); korzystanie z usług Klubu w ramach Abonamentu reguluje niniejszy Regulamin i umowa zawarta z Klientem;
b. opłaty za jednorazowy wstęp do Klubu (dalej: ” Wstęp Jednorazowy”)
II. Wstęp Jednorazowy
W ramach Wstępu Jednorazowego Klient uprawniony jest do pojedynczego skorzystania z usług Klubu. Wstęp Jednorazowy obejmuje wszystkie usługi Klubu (zajęcia grupowe, siłownia, sauna).
Klient, korzystający z Wstępu Jednorazowego, uiszcza opłatę za wejście do Klubu w recepcji, przed przystąpieniem do korzystania z niego.
Wstęp Jednorazowy uprawnia do korzystania z usług Klubu w pełnych godzinach jego otwarcia.
III. Abonamenty
Wraz z zakupem Abonamentu Klient zawiera umowę z Klubem. W tym celu Klient przekazuje dane, niezbędne do realizacji umowy: imię, nazwisko, numer PESEL i/lub data urodzenia(dobrowolnie), adres e-mail, adres korespondencyjny, numer telefonu.
Wysokość aktualnych opłat za poszczególne Abonamenty oraz usługi w Klubie ujęta jest w Cenniku, dostępnym w siedzibie Klubie oraz na stronie Internetowej www.cubeclub.pl.
Klient korzystający z usług Klubu na podstawie Abonamentu, wraz z zawarciem umowy otrzymuje imienną kartę członkowską Klubu, będącą nośnikiem Abonamentu. Klient zobowiązany jest do okazywania karty członkowskiej przy każdej wizycie w Klubie. Klub zastrzega sobie prawo do kontroli tożsamości osoby posługującej się kartą członkowską. Karta członkowska, którą legitymuje się osoba do tego nieupoważniona, może zostać zatrzymana przez pracownika Klubu. W przypadku utraty, zgubienia lub zniszczenia karty członkowskiej, osoba której kartę wydano, zobowiązana jest pokryć koszt wystawienia jej duplikatu. Koszt duplikatu karty członkowskiej wynosi 10 zł brutto (słownie: dziesięć złotych brutto).
Klient korzystający z usług Klubu na podstawie Abonamentu ważnego przez 3 miesiące lub dłużej, uprawniony jest do jego zawieszenia (zawieszenia umowy). Zawieszenie Abonamentu możliwe jest łącznie na okres 14 dni.
Na okres zawieszenia Abonamentu Klub nie pobiera opłat. Zawieszenie Abonamentu skutkuje przedłużeniem umowy o okres odpowiadający czasowi zawieszenia Abonamentu.
W ramach każdego z Abonamentów możliwe jest przeniesienie praw i obowiązków Klienta na osobę trzecią (cesja).
Klient zainteresowany dokonaniem cesji powinien skontaktować się z personelem Klubu w celu podpisania stosownej umowy.
Klub oferuje Abonamenty na okres od 1 do 3 miesięcy. Wykaz obowiązujących Abonamentów, ich cena i rodzaj są dostępne w siedzibie Klubu oraz na stronie internetowej www.cubeclub.pl.
Płatność za Abonamenty odbywa się z góry za cały okres ich obowiązywania i może być zrealizowana w recepcji Klubu.
W przypadku Abonamentów dłuższych niż 30-dniowe możliwe są płatności cykliczne, dokonywane raz w miesiącu, na początku miesiąca za który pobierana jest płatność. Klient ma możliwość skorzystania z usług Klubu wyłącznie w przypadku dokonania płatności za dany miesiąc.
Klub ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym (bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez odrębnego wezwania) w przypadku zalegania przez Klienta z opłatami za 2 okresy rozliczeniowe. Rozwiązanie umowy w tym trybie nie zwalnia Klienta z obowiązku uiszczenia opłat za usługi, z których korzystał w Klubie, zgodnie z Cennikiem obowiązującym w Klubie.
IV. Zasady korzystania z usług Klubu
Klient zobowiązany jest do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu należącego do Klubu zgodnie z ich przeznaczeniem.
Na terenie Klubu obowiązuje zakaz:
a. wnoszenia, spożywania i pozostawania pod wpływem napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających;
b. palenia tytoniu
c. korzystania z elektronicznych papierosów;
d. używania słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe;
e. handlu i akwizycji;
f. fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez zgody właściciela Klubu;
g. wprowadzania zwierząt;
h. wnoszenia niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych;
Przebywając na terenie Klubu Klienci zobowiązani są do stosowania się do zasad określonych w niniejszym Regulaminie, w tym w szczególności do:
a. przestrzegania powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego i dobrego zachowania;
b. powstrzymania się od zachowania mogącego narazić mienie Klubu na uszkodzenie lub zniszczenie, zapoznania się z instrukcją użytkowania sprzętu i zachowania należytej ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem Klubu;
c. zachowania czystości i higieny;
d. podporządkowania się poleceniom pracowników i obsługi Klubu;
e. używania stosownego obuwia (klapki) podczas korzystania z natrysków,
Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania przez Klientów sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instrukcjami obsługi i wskazówkami personelu Klubu.
Każdy Klient korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko.
Personel Klubu nie posiada wykształcenia medycznego. W razie jakichkolwiek wątpliwości, dotyczących swojej sprawności fizycznej lub zdolności do wykonywania ćwiczeń fizycznych, bądź korzystania z sauny, przed przystąpieniem do korzystania z usług Klubu Klient powinien zasięgnąć opinii lekarskiej.
Klient zobowiązany jest do noszenia na terenie Klubu czystego stroju i do zmiany obuwia na czyste i sportowe. Obuwie należy zmienić w szatni, przed wyjściem do innych pomieszczeń. Obuwie sportowe musi być odpowiednie do rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Niektóre zajęcia wymagają uczestnictwa bez obuwia.
Przed skorzystaniem z sauny, Klienci zobowiązani są do umycia się. W saunie Klienci przebywają owinięci ręcznikiem lub chustą, bez obuwia. W saunie należy używać ręcznika pod stopy.
Szafki w szatniach udostępniane są wyłącznie na czas pobytu w Klubie. Za zgubienie kluczyka do szafki obowiązuje opłata w wysokości 40 złotych brutto (słownie: czterdzieści złotych brutto).
Klub jest monitorowany, z wyłączeniem strefy szatni, natrysków, sal fitness i kortów do squash’a.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki niestosowania się do zasad korzystania z usług Klubu, o których mowa w niniejszym Regulaminie. Naruszenie postanowień Regulaminu upoważnia personel Klubu do poproszenia Klienta o natychmiastowe opuszczenie terenu Klubu.
V. Siłownia i zajęcia grupowe
W trakcie korzystania z siłowni lub zajęć grupowych Klient zobowiązany jest stosować się do zaleceń i wskazówek instruktora lub innego personelu Klubu.
Klient zobowiązany jest do korzystania ze sprzętu sportowego, znajdującego się w Klubie, zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcjami personelu Klubu.
Klub udostępnia użytkownikowi dostęp do szafki zamykanej na indywidualny klucz w celu przechowywania rzeczy. Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza szafką lub w przypadku rażącego niedbalstwa użytkownika (np. nie zamknięcie szafki). Szafka jest przeznaczona do przechowywania odzieży, kosmetyków, obuwia, sprzętu sportowego, odżywek, produktów spożywczych. Pracownicy recepcji nie są zobowiązani do przechowywania kluczyka w trakcie korzystania przez Klienta z usług Klubu. Przechowywanie przedmiotów w szafkach po zamknięciu Klubu jest zabronione. Przedmioty pozostawione będą deponowane przez 3 dni. Po upływie tego terminu uznaje się je za porzucone zgodnie z art. 180 kodeksu cywilnego i zostaną wyrzucone, zutylizowane bądź przekazane na cele charytatywne.
Po skończonym treningu Klient zobowiązany jest do odłożenia sprzętu na swoje miejsce i zostawienia po sobie porządku.
Instruktorzy, personel Klubu oraz zewnętrzni trenerzy personalni mogą prowadzić treningi indywidualne pod warunkiem zgody właściciela Klubu na podstawie indywidualnych postanowień.
Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym. Klub nie prowadzi rezerwacji miejsc na siłowni.
Uczestnictwo w zajęciach grupowych dla Klientów wymaga wcześniejszej rezerwacji miejsca na poszczególne zajęcia. Rezerwacji można dokonywać na naszej stronie internetowej.
Klub zastrzega prawo do odwołania zajęć grupowych w przypadku, gdy liczba chętnych na te zajęcia Klientów jest mniejsza niż 5 osób.
Klient może odwołać rezerwację miejsca na zajęciach grupowych najpóźniej na dwie godziny przed ich rozpoczęciem. Odwołania rezerwacji można dokonać wyłącznie za pośrednictwem naszej strony.
Klub zastrzega, iż jedynie dokonanie rezerwacji i punktualne przybycie na zajęcia grupowe gwarantują uczestnictwo w nich. Jeżeli Klient spóźnia się, jego miejsce na zajęciach grupowych może zająć inny Klient z listy rezerwowej.
O uczestnictwie w zajęciach grupowych Klientów, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca lub znajdują się na liście rezerwowej, decyduje instruktor tych zajęć.
Klient, będący na zajęciach grupowych po raz pierwszy, jest zobowiązany przed rozpoczęciem zajęć grupowych o poinformowanie o tym fakcie instruktora.
Klient korzystający z zajęć grupowych jest zobowiązany do poinformowania Instruktora o gorszym samopoczuciu, urazach, ciąży oraz wszelkich poważnych problemach zdrowotnych.
Do sterowania sprzętem audio, klimatyzacją oraz oświetleniem Klubu, otwierania i zamykania okien, upoważniony jest wyłącznie personel Klubu.
Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupowych, zmiany rodzaju zajęć lub instruktora prowadzącego zajęcia oraz odwołania zajęć grupowych w sytuacjach nagłych lub w przypadku wprowadzania zmian w grafiku.
Klient zobowiązany do zakończenia ćwiczeń/trening przed zamknięciem klubu i opuszczenia klubu nie później niż 10 min po zamknięciu obiektu.
Karnet nie podlega zwrotowi w sytuacji gdy został aktywowany przez użytkownika.
Karnety wystawiane są na czas określony łącznie z sobotami, niedzielami i świętami. Cube Squash & Fitness zastrzega sobie możliwość zamknięcia Klubu lub jego części, w okresie świątecznym oraz w każdym innym dniu, jeżeli wymagają tego niezbędne do przeprowadzenia prace konserwacyjne, remontowe mające na celu poprawę bezpieczeństwa oraz jakości obiektu bądź z powodów innych, niezależnych od Klubu. W sytuacji, gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, użytkownicy zostaną powiadomieni o wyżej wymienionej sytuacji poprzez zamieszczenie stosownych informacji na terenie obiektu. Sytuacje powyższe nie powodują automatycznego wydłużenia okresu trwania karnetu.
Zabrania się prowadzenia na terenie Klubu bez zezwolenia Właściciela obiektu jakiejkolwiek działalności zarobkowej, a w szczególności działalności handlowej, marketingowej i usługowej, w tym prowadzenia szkoleń, warsztatów, treningów.
VI. Squash
Korzystanie z obiektu jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.
Podstawowym okresem wynajmu kortu do squasha jest 1 godzina zegarowa.
Klub ma prawo nie przyjąć rezerwacji kortów rozpoczynającej się o niepełnej godzinie zegarowej, w przypadku gdy ta blokuje możliwość rezerwacji pełnych godzin zegarowych innym klientom.
Cena za wynajem kortu uzależniona jest od dnia tygodnia i pory dnia. Szczegółowy cennik opłat za wynajem kortu znajduję się na stronie internetowej Klubu oraz na recepcji.
Rezerwacja kortu do squasha można dokonać osobiście w recepcji Klubu, telefonicznie oraz za pomocą systemu rezerwacji on-line dostępnego na stronie internetowej Klubu. Do rezerwacji kortu niezbędne jest założenie konta klubowicza. Konto musi zawierać przynajmniej takie dane jak: Imię i nazwisko, wiek, nr telefonu, adres e-mail.
Każda osoba korzystająca z kortu powinna być ubrana w czysty strój sportowy oraz sportowe obuwie zamienne z podeszwą non-marking (obuwie nie pozostawiające śladów na parkiecie, korcie).
Osoby poniżej 19 roku życia zobowiązane są do gry okularach ochronnych pod rygorem odmowy przez Klub świadczenia usług. Pozostałym osobom w celu poprawy bezpieczeństwa również zaleca się grę w okularach ochronnych.
Prowadzenie usług instruktorskich oraz zajęć może się odbywać tylko za zgodą zarządu klubu.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek nieprawidłowego przygotowania do gry przez Klubowicza.
Klubowicz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wskutek używania dostępnego w Klubie sprzętu w sposób niezgodny z przeznaczeniem, instrukcją obsługi czy wskazówkami pracowników Klubu.
Istnieje możliwość stworzenia stałej rezerwacji. Warunkiem stałej rezerwacji jest wykupienie karnetu. Karnet obejmuje określoną ilość godzin w okresie obowiązywania karnetu (karnet na 8h = 10 tygodni, na 12h = 14 tygodni).
Klubowicz może zrezygnować z dokonanej rezerwacji bez żadnych konsekwencji najpóźniej do 12 godzin przed terminem rezerwacji. W przypadku rezygnacji z wynajmu kortu po upływie terminu Klubowicz zostanie obciążony opłatą w wysokości 100% opłaty za zarezerwowany czas wynajmu kortu.
Klub obciąża Klubowicza opłatą za wynajem kortu za zarezerwowany okres, gdy Klubowicz nie odwoła rezerwacji i nie stawi się na zarezerwowanym korcie, chyba że wybrany termin zostanie zarezerwowany przez innego klienta.
Klub zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w przypadku wystąpienia zaległości płatniczych ze strony Klubowicza.
VII. Sauna
Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby pełnoletnie.
Każdy Klient korzysta z sauny na własną odpowiedzialność.
Przed skorzystaniem z sauny należy skonsultować się z lekarzem, w celu określenia ewentualnych przeciwwskazań do korzystania z niej.
Klienci korzystający z sauny zobowiązani są do przestrzegania instrukcji znajdującej w Klubie, przed wejściem do sauny.
VIII Promocje
Poza ofertą stałą, Klub wprowadzać może okresowo oferty specjalne (Promocje).
Promocje nie podlegają łączeniu.
XI. Postanowienia końcowe
Klient może składać reklamacje dotyczące świadczenia usług w Klubie osobiście w recepcji Klubu, listownie na adres: Cube Squash & Fitness, ul. Mackiewicza 7, 20-865 Lublin lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@cubeclub.pl. W zgłoszeniu Klient powinien wskazać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), a także przedstawić opis zaistniałej sytuacji. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich wpłynięcia do Klubu.
Regulamin dostępny jest w siedzibie Klubu oraz na stronie internetowej www.cube- club.pl
Klub zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmieniony Regulamin będzie dostępny w siedzibie Klubu oraz na stronie internetowej www.cubeclub.pl.
Obligatoryjne regulacje oraz postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zostały zarchiwizowane, w przypadku prośby o uzyskanie ww. informacji należy zgłosić się do pracownika recepcji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
Regulamin CUBE FITNESS SŁAWIN/CUBE FITNESS ŚWIDNIK
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej: ” Regulamin”) określa zasady korzystania z Klubu Cube Fitness Sławin mieszczącego się w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 47 oraz Klubu Cube Fitness Świdnik mieszczącego się w Świdniku przy ul. Wyszyńskiego 22 (dalej ” Klub”), prowadzonych przez Jakuba Zielińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MIND CONSULTING JAKUB ZIELIŃSKI, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nr 57534, NIP:9461807047, REGON: 431208540.
- Z usług Klubu korzystać mogą osoby pełnoletnie, mające pełną zdolność do czynności prawnych. Za pisemną zgodą ustawowego przedstawiciela z usług Klubu może korzystać osoba, która ukończyła 15 rok życia. Osoby poniżej 15 roku życia mogą korzystać z usług Klubu wyłącznie pod opieką ustawowego przedstawiciela i pod jego bezpośrednim nadzorem. Na siłownię mogą uczęszczać wyłącznie osoby, które ukończyły 12 lat. Korzystający z usług Klubu zwani będą dalej Klientami.
- Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy pomiędzy Klientem a Klubem, przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne (imię, nazwisko, numer PESEL lub datę urodzenia) w celu realizacji umowy.
- Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy z podmiotem zewnętrznym na podstawie kart (Multisport, Benefit, Medicover i inne), przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne (imię, nazwisko) w celu rejestracji jako Klient oraz w celu realizacji postanowień umowy zawartej przez Klub z ww. podmiotem zewnętrznym.
- Klub otwarty jest dla Klientów w godzinach wskazanych w siedzibie Klubu, oraz na stronie Internetowej www.cubeclub.pl. Jednocześnie Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia Klubu. Stosowna informacja zamieszczana będzie w siedzibie Klubu i na stronie Internetowej.
- Korzystanie z usług Klubu odbywa się na podstawie:
a. abonamentu (dalej: ” Abonament”); korzystanie z usług Klubu w ramach Abonamentu reguluje niniejszy Regulamin i umowa zawarta z Klientem;
b. opłaty za jednorazowy wstęp do Klubu (dalej: ” Wstęp Jednorazowy”).
II. Wstęp Jednorazowy
- W ramach Wstępu Jednorazowego Klient uprawniony jest do pojedynczego skorzystania z usług Klubu. Wstęp Jednorazowy obejmuje wszystkie usługi Klubu (zajęcia grupowe, siłownia).
- Klient, korzystający z Wstępu Jednorazowego, uiszcza opłatę za wejście do Klubu w recepcji, przed przystąpieniem do korzystania z niego.
- Wstęp Jednorazowy uprawnia do korzystania z usług Klubu w pełnych godzinach jego otwarcia.
III. Abonamenty
- Wraz z zakupem Abonamentu Klient zawiera umowę z Klubem. W tym celu Klient przekazuje dane, niezbędne do realizacji umowy: imię, nazwisko, numer PESEL i/lub data urodzenia(dobrowolnie), adres e-mail, adres korespondencyjny, numer telefonu.
- Wysokość aktualnych opłat za poszczególne Abonamenty oraz usługi w Klubie ujęta jest w Cenniku, dostępnym w siedzibie Klubu oraz na stronie Internetowej www.cubeclub.pl.
- Klient korzystający z usług Klubu na podstawie Abonamentu, wraz z zawarciem umowy otrzymuje imienną kartę członkowską Klubu, będącą nośnikiem Abonamentu. Klient zobowiązany jest do okazywania karty członkowskiej przy każdej wizycie w Klubie. Klub zastrzega sobie prawo do kontroli tożsamości osoby posługującej się kartą członkowską. Karta członkowska, którą legitymuje się osoba do tego nieupoważniona, może zostać zatrzymana przez pracownika Klubu. W przypadku utraty, zgubienia lub zniszczenia karty członkowskiej, osoba której kartę wydano, zobowiązana jest pokryć koszt wystawienia jej duplikatu. Koszt duplikatu karty członkowskiej wynosi 20 zł brutto (słownie: dwadzieścia złotych brutto).
- Klient korzystający z usług Klubu na podstawie Abonamentu ważnego przez 3 miesięce lub dłużej, uprawniony jest do jego zawieszenia (zawieszenia umowy). Zawieszenie Abonamentu możliwe jest jednokrotnie na okres 14 dni lub dwukrotnie na okres 7 dni, w trakcie trwania umowy.
- Poza powyższymi przypadkami każdy Abonament można zawiesić na podstawie zwolnienia lekarskiego lub równoprawnego dokumentu, potwierdzającego niemożliwość korzystania z usług Klubu, na okres wskazany w tym dokumencie.
- Na okres zawieszenia Abonamentu Klub nie pobiera opłat. Zawieszenie Abonamentu skutkuje przedłużeniem umowy o okres odpowiadający czasowi zawieszenia Abonamentu.
- Klub oferuje Abonamenty na okres od 1 do 3 miesięcy. Wykaz obowiązujących Abonamentów, ich cena i rodzaj są dostępne w siedzibie Klubu oraz na stronie internetowej www.cubeclub.pl.
- Płatność za Abonamenty odbywa się z góry za cały okres ich obowiązywania i jest realizowana w recepcji Klubu.
IV. Zasady korzystania z usług Klubu
- Klient zobowiązany jest do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu należącego do Klubu zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Na terenie Klubu obowiązuje zakaz:
a. wnoszenia, spożywania i pozostawania pod wpływem napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających;
b. palenia tytoniu;
c. korzystania z elektronicznych papierosów;
d. używania słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe;
e. handlu i akwizycji;
f. fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez zgody właściciela Klubu;
g. wprowadzania zwierząt;
h. wnoszenia niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych. - Przebywając na terenie Klubu Klienci zobowiązani są do stosowania się do zasad określonych w niniejszym Regulaminie, w tym w szczególności do:
a. przestrzegania powszechnie przyjętych zasad współżycia społecznego i dobrego zachowania;
b. powstrzymania się od zachowania mogącego narazić mienie Klubu na uszkodzenie lub zniszczenie, zapoznania się z instrukcją użytkowania sprzętu i zachowania należytej ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem Klubu;
c. zachowania czystości i higieny;
d. podporządkowania się poleceniom pracowników i obsługi Klubu;
e. używania w trakcie ćwiczeń na maszynach oraz matach ręczników; f. używania stosownego obuwia (klapki) podczas korzystania z natrysków. - Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania przez Klientów sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instrukcjami obsługi i wskazówkami personelu Klubu.
- Klient ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia pomieszczeń, elementów dekoracyjnych, urządzeń lub sprzętu należącego do klubu.
- Każdy Klient korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko.
- Personel Klubu nie posiada wykształcenia medycznego. W razie jakichkolwiek wątpliwości, dotyczących swojej sprawności fizycznej lub zdolności do wykonywania ćwiczeń fizycznych przed przystąpieniem do korzystania z usług Klubu Klient powinien zasięgnąć opinii lekarskiej.
- Klient zobowiązany jest do noszenia na terenie Klubu czystego stroju i do zmiany obuwia na czyste i sportowe. Obuwie należy zmienić w szatni, przed wyjściem do innych pomieszczeń. Obuwie sportowe musi być odpowiednie do rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Niektóre zajęcia wymagają uczestnictwa bez obuwia.
- Szafki w szatniach udostępniane są wyłącznie na czas pobytu w Klubie. Za zgubienie kluczyka do szafki obowiązuje opłata w wysokości 40 złotych brutto (słownie: czterdzieści złotych brutto).
- Klub jest monitorowany, z wyłączeniem strefy szatni, natrysków, sal fitness.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki niestosowania się do zasad korzystania z usług Klubu, o których mowa w niniejszym Regulaminie. Naruszenie postanowień Regulaminu upoważnia personel Klubu do poproszenia Klienta o natychmiastowe opuszczenie terenu Klubu.
V. Siłownia i zajęcia grupowe
- W trakcie korzystania z siłowni lub zajęć grupowych Klient zobowiązany jest stosować się do zaleceń i wskazówek instruktora lub innego personelu Klubu.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze sprzętu sportowego, znajdującego się w Klubie, zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcjami personelu Klubu.
- Klub udostępnia użytkownikowi dostęp do szafki zamykanej na indywidualny klucz w celu przechowywania rzeczy. Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza szafką lub w przypadku rażącego niedbalstwa użytkownika (np. nie zamknięcie szafki). Szafka jest przeznaczona do przechowywania odzieży, kosmetyków, obuwia, sprzętu sportowego, odżywek, produktów spożywczych. Pracownicy recepcji nie są zobowiązani do przechowywania kluczyka w trakcie korzystania przez Klienta z usług Klubu. Przechowywanie przedmiotów w szafkach po zamknięciu Klubu jest zabronione.
- Po skończonym treningu Klient zobowiązany jest do odłożenia sprzętu na swoje miejsce i zostawienia po sobie porządku.
- Instruktorzy, personel Klubu oraz zewnętrzni trenerzy personalni mogą prowadzić treningi indywidualne pod warunkiem zgody właściciela Klubu na podstawie indywidualnych postanowień.
- Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym. Klub nie prowadzi rezerwacji miejsc na siłowni.
- Uczestnictwo w zajęciach grupowych dla Klientów wymaga wcześniejszej rezerwacji miejsca na poszczególne zajęcia. Rezerwacji można dokonywać przez stronę internetową bądź osobiście w recepcji Klubu oraz telefonicznie.
- Klub zastrzega prawo do odwołania zajęć grupowych w przypadku, gdy liczba chętnych na te zajęcia Klientów jest mniejsza niż 5 osób.
- Klient może odwołać rezerwację miejsca na zajęciach grupowych najpóźniej na dwie godziny przed ich rozpoczęciem. Odwołania rezerwacji można dokonać osobiście w recepcji Klubu, telefonicznie lub przez stronę internetową
- Klub zastrzega, iż jedynie dokonanie rezerwacji i punktualne przybycie na zajęcia grupowe gwarantują uczestnictwo w nich. Jeżeli Klient spóźnia się, jego miejsce na zajęciach grupowych może zająć inny Klient z listy rezerwowej.
- O uczestnictwie w zajęciach grupowych Klientów, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca lub znajdują się na liście rezerwowej, decyduje instruktor tych zajęć.
- Klient, będący na zajęciach grupowych po raz pierwszy, jest zobowiązany przed rozpoczęciem zajęć grupowych o poinformowanie o tym fakcie instruktora.
- Klient korzystający z zajęć grupowych jest zobowiązany do poinformowania Instruktora o gorszym samopoczuciu, urazach, ciąży oraz wszelkich poważnych problemach zdrowotnych.
- Do sterowania sprzętem audio, klimatyzacją oraz oświetleniem Klubu, otwierania i zamykania okien, upoważniony jest wyłącznie personel Klubu.
- Klub zastrzega sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć grupowych, zmiany rodzaju zajęć lub instruktora prowadzącego zajęcia oraz odwołania zajęć grupowych w sytuacjach nagłych lub w przypadku wprowadzania zmian w grafiku.
- Klient zobowiązany do zakończenia ćwiczeń/treningu przed zamknięciem klubu i opuszczenia klubu nie później niż 15 min po zamknięciu obiektu.
- Karnet nie podlega zwrotowi w sytuacji gdy został aktywowany przez użytkownika.
- Karnety wystawiane są na czas określony łącznie z sobotami, niedzielami i świętami. Cube Fitness Sławin/Cube Fitness Świdnik zastrzega sobie możliwość zamknięcia Klubu lub jego części, w okresie świątecznym oraz w każdym innym dniu, jeżeli wymagają tego niezbędne do przeprowadzenia prace konserwacyjne bądź remontowe mające na celu poprawę bezpieczeństwa oraz jakości obiektu bądź z powodów innych, niezależnych od Klubu.
W sytuacji, gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, użytkownicy zostaną powiadomieni o wyżej wymienionej sytuacji poprzez zamieszczenie stosownych informacji na terenie obiektu. Sytuacje powyższe nie powodują automatycznego wydłużenia okresu trwania karnetu. - Zabrania się prowadzenia na terenie Klubu bez zezwolenia Właściciela obiektu jakiejkolwiek działalności zarobkowej, a w szczególności działalności handlowej, marketingowej i usługowej, w tym prowadzenia szkoleń, warsztatów, treningów. Klient/Podmiot świadczący usługi trenerskie na terenie klubu, zobowiązany jest do obligatoryjnego poinformowania Managera Klubu, o świadczeniu usług trenerskich na rzecz swoich indywidualnych Klientów oraz uzyskać jego zgodę, pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 1000 złotych brutto (słownie: tysiąc złotych brutto).
VI Promocje
- Poza ofertą stałą, Klub wprowadzać może okresowo oferty specjalne (Promocje).
- Promocje nie podlegają łączeniu.
VIII. Postanowienia końcowe
- Klient może składać reklamacje dotyczące świadczenia usług w Klubie osobiście w recepcji Klubu bądź listownie na adres: Cube Fitness Sławin, ul. Sławionkowska 47, 20-810 Lublin
lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: slawin@cubeclub.pl oraz Cube Fitness Świdnik, ul. Wyszyńskiego 22, 21-040 Świdnik lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: swidnik@cubeclub.pl W zgłoszeniu Klient powinien wskazać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), a także przedstawić opis zaistniałej sytuacji. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich wpłynięcia do Klubu. - Regulamin dostępny jest w siedzibie Klubu oraz na stronie internetowej www.cubeclub.pl
- Klub zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie. Zmieniony Regulamin będzie dostępny w siedzibie Klubu oraz na stronie internetowej
www.cubeclub.pl. - Obligatoryjne regulacje oraz postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych zostały zarchiwizowane, w przypadku prośby o uzyskanie ww. informacji należy zgłosić się do pracownika recepcji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.